فقط جونگمین جونم


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

چیلوووووووووووم من اومدم با عکسای جونگمین جونم.............

الهی غزل فدات شه چیکار میکنی عشیشم..........

ای جان......که خنده هاتم مثل خودت نانازه

فعلا باید برم بیرون بازم براتون میزارم.........اهم اهم.........نظرم دوست داشتین بدین!!!



نظرات شما عزیزان:

رایحه
ساعت18:44---5 اسفند 1390

سلام چرا عکس هات قفل نمی شه برداشت تا حالا این عکس هارو ندیده بودم لطفا قفل هاش رو باز کن

آخه عزیزم....اگه من قفل هارو باز کنم که نمیشه ولی یه کاریش میکنم..امیدوارم که ناراحت نشده باشی



آرزو
ساعت9:52---13 بهمن 1390
بچه کرجم ولی درحال حاظر4ساله تواردبیل زندگی میکنیم....اردبیلم که...برف.....سرما......یخ زدن.....


آرزو
ساعت8:51---13 بهمن 1390
اینجام حسابی داره برف میاد....البته این برفابرماعادیه....

راستی به این آدرسم سربزن داستانامونو بخون نظربده:

www.fictionband.mihanblog.com
پاسخ:باشه این آدرس رو هم لینک کردم.......گلم


آرزو
ساعت8:13---13 بهمن 1390
سلام جیگری....آخی....بچه مثل همیشه نازشده...
آپتم عالیه مث همیشه...
بوس بوس بابای


دیانا
ساعت20:52---12 بهمن 1390
اره من الان اومدم برای این پست نظر دادم.چطور؟؟؟؟؟شوخی بود..به دل نگیر عزیزم...
پاسخ:گلم ناراحت نشدم که..........


دیانا
ساعت20:22---12 بهمن 1390
چطوری؟؟؟؟جونگ من شیطون؟؟؟چرا بدون لباس از پشت پردی داری می پری بیرون؟؟؟؟؟
پاسخ:جوجوی منه دیگه..قربونش برم


لیلا
ساعت19:21---11 بهمن 1390
سلام عزیزم آپم.
پاسخ:اومدم گلم.............الان اومدم


لیلا
ساعت16:37---11 بهمن 1390
سلام عزیزم وصل کردم.آپت عالی بود!
پاسخ:آفرررررررررررین


زهرا
ساعت15:59---11 بهمن 1390
وای عسیسمچقدر تو نازی...راسی رفتم تحقیق کردم،مثله اینکه شایعه بوده.وای غزل نمیدونی چقدر خوشحال شدم.اصلآ امروز همه توی کلاس منو نگاه میکردن...نمیتونستم جلوی خودمو بگیرم...

زهراممممم
ساعت23:43---10 بهمن 1390
سهلاااامم - چه جونگی نمک شده -
ک ک ک ...
اون دختره کیه !!!!
من اپممم - بپر بیااااااااا[نیشخند]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,سـاعت 18:0 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.